۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

خبر مستند صبح ۸۸/۴/۳

۱- لاريجاني،‌محمدرضا باهنر، احمد توكلي وحدادعادل به دیداراحمدی نژاد نرفتندهمچنین نمایندگان فراکسیون خط امام نیزحاضربه دیداربا احمدی نژاد نشدند. چهره های شاخص مجلس پیش از این در دیدار نوروزی و دیدار اصولگرایان با احمدی نزاد نیز از دیدار با وی خودداری کرده بودند.
۲- پس ازکریمی،مهدوی کیا نیز مجبوربه کناره گیری ازتیم ملی فوتبال شد5بازیکنی که دربازی تیم ملی با کره مچ بندسبزبسته بودند بالاجباربازنشسته میشوند.
۳- دیروز ماموران امنیتی دوباره به منزل مصطفی تاجزاده هجوم برده و برای بار دوم منزل وی را تفتیش کرده اند تاجزاده همچنان در بازداشت به سرمی برد.
۴- طبق خبرهای رسیده دکتر خزعلی در حبس بسر نمی برد.
۵- فنلاند، امروز ( سه شنبه ) سفير جمهوری اسلامی در هلسينکی را احضار کرد تا نگرانی خود را در مورد خشونتهای پس از انتخابات در ايران ابراز دارد.
۶- میرحسین موسوی بازداشت نیست ودر حصر خانگی نیز نمی باشد. برخی شایعات در این مورد مطرح بود که یک منبع کاملا موثق این شایعات را تکذیب کرد.
۷- وزیر اطلاعات درپایان جلسه هیات دولت گفت:تعدادی از اعضای اصلی ستادهای انتخاباتی برخی نامزدها وابسته به گروه‌های تروریستی هستند!!!
۸- زهرا رهنورد:حاضر نیستم قطره‌ای خون از شهروندی چکیده شود و حاضرم هزاران بار تیرباران می‌شدم اما خشونت و اغتشاش، کام ملت را تلخ نمی‌کرد.
۹- عبدالله نوری، وزیر کشور سابق، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای ضمن اعلام شگفتی «همچون انبوهی از ملت ایران» از نتیجه انتخابات این پرسش را طرح کرد که دولت نهم که «خود را اکثریت می‌داند از چه بیمناک است؟
۱۰- فیلم شهادت ندا آقا سلطان در سایت پائولو کوئلیو به همراه خاطره ای از کوئلیو از یکی از دوستان آزادی خواهش در زمان جنگ ایران و عراق که به گمانم دوست کوئلیو در سالهای دور در زمان جنگ ایران و عراق است گذاشته شده است.
۱۱- تیم اوبرایان، این پرتره زیبا را برای ندا کشیده است و نام آن را "چشم ها" نهاده است.
۱۲- گاردین: پسر دوم خامنه‌ای، از عوامل اصلی سرکوب مردم / او به دنبال جانشینی پدرش است.
۱۳- ناظر روس در انتخابات ایران: آزاد و دموکراتیک بود.
۱۴- محسن رضايی در نامه‏ای به دبير شورای نگهبان، انصراف خود را از پيگيری شکايت‏های مطرح شده در مورد نتايج انتخابات اعلام کرد.
۱۵- اسماعيل علوي، محمدرضا جنيدي، بهرام محمدي‌فر، كريم‌‌الديني، حسين‌قره، تقي‌پور و دارابي روزنامه نگاران بازداشت‌شده روزنامه کلمه سبز هستند.
۱۶- عمادالدین باقی روزدوشنبه به دادسرای عمومی و انقلاب احضارشد ودرباره مصاحبه با شبکه‌هاي فارسي‌زبان خارج ازکشوربه او هشدار داده اند.

فرزند ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر