۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

تبریك دكتر مهدی خزعلی به احمدی نژاد

جناب آقای محمود احمدی نژاد  انتصاب مجدد شما را به ریاست جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش تبریك می گویم، اگر چه چند صباحی عده ای اراذل و اوباش و قریب ۵ میلیون خس و خاشاك در خیابان های پایتخت خواب را از چشمان بعضی ربودند و شبها تكبیرشان چرت برخی را پاره كرد، اما شنبه برهان قاطع و حجت بالغه ای بر من نازل شد كه به حقانیت شما و درستی راهتان ایمان آوردم، مردان غیور شما شیشه های دفتر مرا شكستند! و از شنبه تا امروز از پنجره دفتر كه به بیرون نگاه می كنم در دستان آنهابرهان قاطعی می بینم كه جای شك و شبهه نمی گذارد! ملت، دلیل، منطق و برهان شما را در خیابان ها دیده و می بیند! ، هر كس منكر قدرت استدلال شما باشد كور است! من به چشم خویش دیدم كه چگونه منطق استوار شما بر فرق جوانان گمراه فرود می آمد با ضربتی آنان را مجاب و منقاد می سا خت،  ندای " آزادی مطلق " شما را از حلقوم " ندای صابری " شنیدم! و باز به حقانیت دین و سیره شما اعتقاد پیدا كردم!   كجایند آن ۵ میلیون خس و خاشاك كه با دهان بسته خیابان های تهران را می پیمودند؟ بیایند و ببینند  كه دلاوران احمدی نژاد چه شجاعانه!! باطوم به دست شهر را به زیر چكمه دارند و " هل من مبارز" می طلبند.من به ضرس قاطع می گویم، اگر ۷۰ میلیون خس و خاشاك هم باشند، شما (اعجوبه هزاره سوم) با ۷۰ هزار نفر بر آن ها حكومت خواهید كرد (البته با امدادهای غیبی و برهان قاطع!) چه بسا گروه اندكی كه بر گروه كثیری چیره شوند(البته به اذن بعضی ها نه خدا! )

والسلام  علی من اتبع الهدی

دكتر مهدی خزعلی 2/4/88

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر